Serwis Milwaukee
Rejestracja sprzętu Milwaukee do przedłużonej gwarancji
Serwis gwarancyjny
Kupione u nas elektronarzędzia - zarejestrujemy w Twoim imieniu
Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym lub stacjonarnym w ramach zakupu, bezpłatnie rejestrujemy karty gwarancyjne elektronarzędzi w Twoim imieniu. Jako potwierdzenie na podany przez siebie adres e-mail podczas zakupów klient otrzymuje certyfikaty rejestracji gwarancji.
Użytkownikom elektronarzędzi Milwaukee oferujemy również wsparcie w przypadku problemów:
- z rejestracją gwarancji,
- zamówieniem kuriera do odbioru elektronarzędzia przeznaczonego do naprawy,
- statusem naprawy.
Producent elektronarzędzi Milwaukee standardowo oferuje gwarancję 12 miesięcy na elektronarzędzia, akumulatory i ładowarki. Jeśli produkt zostanie zarejestrowany na stronie producenta 30 dni od daty zakupu, wówczas okres gwarancji ulega wydłużeniu odpowiednio do:
- 36 miesięcy - na elektronarzędzia*
- 24 miesięcy - na akumulatory*
- 12 miesięcy - na ładowarki
Kliknij w link, aby dokonać rejestracji swoich elektronarzędzi Milwaukee: rejestracja gwarancji przedłużonej
Kliknij w link, aby zgłosić naprawę Twoich elektronarzędzi Milwaukee: serwis Milwaukee
* możliwość rejestracji wydłużonej gwarancji dla konkretnego elektronarzędzia, do sprawdzenia po zalogowaniu na stronie Milwaukee w zakładce Serwis.
Rejestracja konta
Rejestracja konta na platformie Milwaukee wiąże się z założeniem konta, w którym loginem jest adres e-mail, jednorazowe tymczasowe, hasło zostaje wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.
W trakcie zakładania konta wymagane jest podanie odpowiednich danych w zależności czy konto zakładamy jako osoba prywatna czy firma. W przypadku firm wymagane jest podanie numer NIP.
Warunki gwarancyjne w przypadku osób prywatnych jak i firm są identyczne.
Na podany adres e-mail wysyłane są certyfikaty rejestracji gwarancji. Dodatkowo na Twój adres e-mail zakładane jest konto w E-Service, dzięki któremu masz możliwość samodzielnego zarządzania swoimi elektronarzędziami: zamawianiem serwisu oraz podglądem statusu napraw elektronarzędzi.
Rejestracja narzędzi
Proces rejestracji nowych narzędzi składa się z kilku kroków i wymaga posiadania odpowiednich danych:
- odczytana z tabliczki znamionowej seria
- odczytana z tabliczki znamionowej data produkcji
- data zakupu elektronarzędzia
- dowód zakupu - producent dodatkowo umożliwia załączenie faktury lub paragonu, zalecamy skorzystanie z tej opcji, ponieważ zgłaszając elektronarzędzie do naprawy nie trzeba dodatkowo załączać faktury zakupu do przesyłki
Przykładowa tabliczka znamionowa elektronarzędzi Milwaukee.
oznaczenia: SSSSSS - numer seryjny / MJJJJ - data produkcji.
Przechodząc prawidłowo przez cały proces rejestracji otrzymujemy e-mail z potwierdzeniem rejestracji gwarancji na platformie Milwaukee. Dodatkowo w systemie na liście narzędzi wyszczególnione są elektronarzędzia z naszego inwentarza.
Podgląd konta na platformie Milwaukee z wykazanym inwentarzem zarejestrowanych narzędzi.
Podgląd konta na platformie Milwaukee z wykazanym inwentarzem zarejestrowanych narzędzi.
Serwis gwarancyjny
Naprawa elektronarzędzi
Chcąc zgłosić chęć naprawy elektronarzędzia, należy zalogować się na stronę Milwaukee E-Service. Logowanie odbywa się za pomocą tych samych danych używanych do logowania podczas rejestracji gwarancji przedłużonej.
Proces naprawy elektronarzędzi składa się z kilku kroków:
- informacja z tabliczek znamionowych - seria i data produkcji - dane te pozwalają na odnalezienie narzędzia na liście zarejestrowanych elektronarzędzi,
- następnie klikamy na przycisk "Napraw" znajdujący się obok narzędzia zgłaszanego do naprawy,
- w kolejnym kroku system będzie wymagał danych do odbioru oraz zwrotu naprawianego elektronarzędzia,
- zostaniemy też poproszeni o informację, kiedy kurier może podjąć próbę odebrania przesyłki, odbiór narzędzi realizowane są firmą kurierską UPS,
- w przedostatnim kroku należy podać opis usterki,
- w ostatnim kroku należy potwierdzić regulamin oraz niezbędne zgody. Uwaga: wysyłając akumulatory należy dokonać ich zabezpieczenia zgodnie z instrukcją ze strony internetowej. Bardzo ważnym jest również staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
- jeśli zgłoszenie zostało poprawnie wygenerowane, wówczas otrzymamy na adres e-mail numer listu przewozowego do naklejenia na przesyłkę.
Proces reklamacji można śledzić w zakładce "Otwarte naprawy". Dodatkowo serwis informuje o statusie wysyłki za pomocą wiadomości e-mail oraz SMS.
Serwis pogwarancyjny
W ramach serwisu pogwarancyjnego oferujemy odpłatną naprawę elektronarzędzi Milwaukee.
Współpracujemy z elektronikami serwisującymi elektronarzędzia. Posiadamy również dostęp do oryginalnych części zamiennych w konkurencyjnych cenach.
W przypadku zainteresowania ofertą serwisu pogwarancyjnego zapraszamy do kontaktu wraz informacją o: modelu elektronarzędzia i krótkim opisem usterki przez zakładkę kontakt.
Koszt diagnostyki elektronarzędzia wynosi 49,- PLN brutto
Adres do wysyłki elektronarzędzi:
BEZPRZEWODU.PL Sp. z o.o.
Hetmańska 65A
15-727 Białystok
kod paczkomatu: BIA02N
bezprzewodu@bezprzewodu.pl
693 087 000