bezprzewodu.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Serwis Platinum

Serwis Platinum Milwaukee

Serwis Platinum Milwaukee

Najwyższy poziom obsługi serwisowej

Profesjonaliści na najwyższym poziomie. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów producent elektronarzędzi Milwaukee oferuje klientom możliwość dodatkowego odpłatnego serwisu posprzedażowego w jakości premium na okres 36 miesięcy lub 48 miesięcy. Dodatkowo we współpracy z podmiotem świadczącym usługi leasingowe oferujemy korzystane finansowanie zakupu elektronarzędzi.

Na czym polega serwis Platinum?

Standardowy okres gwarancji dla klientów wynosi:

  • 12 miesięcy od daty zakupu dla elektronarzędzi, akumulatorów i ładowarek Milwaukee

Przedłużony okres gwarancji dla klientów, którzy zarejestrowali swoje narzędzia i elektronarzędzia w terminie 30 dni od momentu zakupu na stronie producenta wynosi:

  • 36 miesięcy od daty zakupu dla elektronarzędzi
  • 24 miesiące od daty zakupu dla akumulatorów
  • 12 miesięcy od daty zakupu dla ładowarek

Serwis Platinum oferuje możliwość odpłatnego przedłużenia okresu serwisu posprzedażowego:

  • 36/48 miesięcy od daty zakupu dla elektronarzędzi
  • 36/48 miesięcy od daty zakupu dla akumulatorów
  • 36/48 miesięcy od daty zakupu dla ładowarek
  • 24 miesiące od daty zakupu MX FUEL

Co zyskuję jako klient serwisu Platinum?

  • priorytetowe naprawy elektronarzędzi
  • bezpieczeństwo i komfort pracy
  • możliwość śledzenia naprawy (powiadomienia SMS, e-mail)
  • pewność naprawy maszyn w wydłużonym okresie trwania serwisu
  • dedykowany zespół wsparcia technicznego i linia telefoniczna
  • etykietowanie elektronarzędzi

Jestem zainteresowany - jakie są kroki?

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą serwisu Platinum skontaktuj się z nami, a przeprowadzimy Cię przez cały proces, aż do momentu otrzymania maszyn.

Krok 1 - kontakt

Na początku kontaktujemy się w celu wstępnego uzyskania informacji o: zapotrzebowaniu na elektronarzędzia Milwaukee, ilości maszyn posiadanych w firmie, okresu serwisu, ewentualnej formie finansowania. Minimalna kwota pierwszego zamówienia kwalifikująca do udziału w programie wynosi około 20 000 PLN netto. Kolejne zakupy dla tego samego klienta to kwota 2 000 PLN netto.

Krok 2 - wizyta 

W drugim kroku spotykamy się bezpośrednio w miejscu pracy na przykład: na budowie, w fabryce, na hali produkcyjnej, aby odpowiedzieć na dodatkowe pytania związane z serwisem Platinum i zweryfikować zapotrzebowanie na maszyny niezbędne do pracy. Robimy to dlatego, że mamy pewne wykluczenia dotyczące oferowania serwisu Platinum dla niektórych rodzajów działalności. Nasza wizyta jest niezbędna w celu przedstawienia oferty.

Krok 3 - oferta

W trzecim kroku, przedstawiamy ofertę handlową na dostawę elektronarzędzi Milwaukee uwzględniając koszt serwisu Platinum, także w zależności od zapotrzebowania forma finansowania w postaci leasingu.

Krok 4 - akceptacja

W kolejnym kroku klient akceptuje oferty. W tym momencie dokonujemy również korekty oferty w oparciu o zapotrzebowanie klienta. W momencie, gdy klient decyduje się na finansowanie w postaci leasingu, procesowany jest wniosek leasingowy.

Krok 5 - odbiór zamówienia

Po ostatecznej akceptacji oferty oraz wyborze finasowania, zamawiane są elektronarzędzia, które po uzgodnieniu terminu terminu przekazywane są do dyspozycji klienta.

Kontakt

W przypadku zainteresowania ofertą serwisu Platinum zachęcamy do kontaktu.

Serwis Milwaukee Platinum

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1) Czy serwis Platinum jest przeznaczony dla klientów indywidualnych?

Niestety nie, serwis przeznaczony jest jedynie dla firm

2) Czy mogę wykupić dłuższy okres serwisu posprzedażowego?

Na chwilę obecną maksymalny okres wsparcia posprzedażowego wynosi 48 miesięcy.

3) Jakie jest minimalne pierwsze zamówienie?

Minimalne pierwsze zamówienie kwalifikujące do programu wynosi 20 000 PLN netto. Kolejne zamówienia tego samego klienta chcącego skorzystać ponownie z programu musi wynieść 2 000 PLN netto.

4) Jakie są formy płatności/finansowania?

Przedpłata, kredyt kupiecki, leasing.

5) Czy krok 2 - wizyta jest konieczna?

Tak, wizyta jest niezbędna w celu określenia możliwości zakwalifikowania klienta do programu.

 

Profesjonaliści - profesjonalistom. Pozwól specjalistom zająć się profesjonalnym serwisem Twoich maszyn, zaś Ty bądź ekspertem w swojej codziennej pracy!

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium